Ons team bestaat uit een mix van ervaring en kennis op verschillende vlakken. De coaches zijn deskundigen op het gebied van het onderwijs en opvoeding. Hans is als vaste coach altijd aanwezig.
Elk van de inzetbare coaches heeft een mastergraad in orthopedagogiek, onderwijspedagogiek of contextuele hulpverlening. Daarnaast hebben zij ervaring in het (speciaal) onderwijs en huiswerkbegeleiding.
In 2012 ben ik afgestudeerd als onderwijskundig pedagoog aan de VU te Amsterdam. Dit betekent dat ik gespecialiseerd ben in zowel onderwijskunde als pedagogiek.
Tijdens mijn studies en werk bij Studiecoaching Boukema ben ik enthousiast geworden om leerlingen te begeleiden in hun studie. Na zelf een tweetal studies te hebben gedaan en daarnaast de nodige ervaring als coach te hebben opgedaan, heb ik Stubb opgericht. In eerste instantie was StuBB alleen gericht op huiswerkbegeleiding. Toevallig kregen we de vraag om een leerling onderwijs te bieden die in het reguliere onderwijs vast liep. Dit was een groot succes en bleek erg leuk werk, zodat we hebben besloten dit uit te breiden. We helpen nu al een paar jaar leerlingen die in moeilijk situatie zitten.
Na het behalen van mijn vwo-diploma heb ik ervoor gekozen om de HALO te gaan doen, de Haagse Academie voor Lichamelijke Opvoeding. Mijn interesse in de onderwijswereld en de pedagogische kant hiervan, werd hier verder aangewakkerd. Vanuit deze interesse ben ik Onderwijspedagogiek gaan studeren aan de VU in Amsterdam.
Na jaren in het basisonderwijs te hebben gewerkt, ben ik in 2003 begonnen met een praktijk voor huiswerkbegeleiding. In mijn vrije tijd werkte ik al jaren met pubers en jong-volwassenen en mijn droom werd om professioneel te kunnen gaan werken met jongeren.
Na een master contextuele hulpverlening verkreeg ik de professionele opleiding en door het bouwen van een nieuw bedrijfspand werd mijn droom om professioneel te werken met jongeren werkelijkheid.
Jongeren helpen in de problematiek van het plannen en structureren van huiswerk en de inhoudelijke vakbegeleiding van middelbare scholieren, ook juist hen met een beperking, leidde tot de oprichting van een praktijk voor leerlingbegeleiding.
Na vijftien jaar kan ik concluderen dat dit werk me nog steeds uitermate boeit en door de samenwerking met Hans als onderwijspedagoog en Thijs als vakdocent, vormen we met elkaar een professioneel team.
Al op middelbare school ben ik begonnen met bijles geven, en heb het altijd het mooiste gevonden om te zien dat leerlingen iets ineens snappen en kunnen, door gewoon de juiste vragen te stellen. Na het behalen van mijn vwo-diploma heb ik wiskunde gestudeerd aan de universiteit Delft en ben doorgegaan met bijles geven in wiskunde en examencursussen economie. Daarnaast heb ik nog een master in de oude talen Hebreeuws, Aramees en Grieks in Leiden gevolgd. Door deze brede ervaring kan ik de leerlingen helpen bij exacte vakken als natuurkunde, scheikunde, wiskunde, maar ook vakken als economie, Engels en Grieks.